onsdag den 22. december 2010

Personal Challenge



D. 22/12

Redigeret one-take film.

For det første: Glædelig 22. - det er mit yndlingstal. For det andet: Dette bliver en sidste omgang i år. Jeg får for travlt omkring jul og nytår, og jeg er egentligt ikke hjemme - så vi ses d. 4. januar til new year and same shit.

Jeg har sat mig en personlig udfordring denne gang og opfordre til enten at slå sine spøgelser ihjel eller lade dem være, hvis de bare higer efter opmærksomhed. Jeg har lovet mig selv ikke at drikke alkohol alene, fordi jeg er bange for at have tendenser til at blive afhængig af alt, man kan blive afhængig af. Så da min gæst, Charlotte, gik hjem for en halv time siden, gjorde jeg noget meget usædvanligt: Jeg tog et par slurke af min white russian efter hun var gået og jeg sad alene i min lejlighed. Ubehageligt var det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar