lørdag den 26. februar 2011

100 Kunstværker på 100 Dage



D. 26/2

It's done. Jeg har lavet 100 kunstværker.
Det har været en spændende rejse. Det har været en udforskning af min egen kreativitet og en milepæl for min egen selvforståelse. Hvad jeg som kunstner har af egenskaber, når jeg sætter mig ned og beslutter, at jeg vil producere noget.

Mine valgte emner bevæger sig bredt, det er jeg glad for at have fundet ud af. At det har ramt folk, og at sproget er gået vidt og bredt om mig på nettet har også været spændende at være vidne til.

Jeg kommer nok til at vende tilbage. For at være ærlig har det været vanedannende. Da jeg tog til sverige i seks dage for eksempel, da kunne jeg ikke slukke og jeg kunne ikke forholde mig til ikke at skulle forholde mig til noget. Jeg vil gerne leve af dette.

Tak
Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar