torsdag den 10. februar 2011

Dream of Girl


D. 10/2

Kulglepen på papir.

Jeg nåede fra punkt A til punkt H på to forsøg. Her er mit andet stykke erotisk kunst i min historie som kunstner.

Tegningen kommer fra en skitse, jeg lavede under en oplæsning af "Sætning 4 i Differentiabel Regning" fordi jeg ikke kunne høre efter. Jeg har tilbragt det meste af min dag i en slags bobbel eller i en konstant fornemmelse af at være et andet sted. I min hukommelse havde nogen trykket på Pause. Jeg kunne ikke ryste en drøm af mig. I drømmen var jeg på flugt og en, jeg kender, kunne yde mig sikkerhed, hvis jeg tilbragte en nat i hans berømte selskab. Jeg havde konstante uroligheder over situationen - selv i drømmen - ved tanken om min faste kæreste. Jeg græd og fandt på konstante undskyldninger for ikke at kunne gennemføre agten med ham, også selvom jeg befandt mig i et ekstatisk lokale fyldt af smukke mennesker, god vin, udsøgt mad, ingen barrierer, ingen imorgen og blød silke. I drømmen blev jeg vel grebet at stemningen og accepterede en invitation fra en pige, jeg ikke kendte. Min kæreste vækkede mig og jeg nåede igennem samtalen om, hvor langt man går for sikkerhed og hvor langt man går for loyalitet overfor sin partner.

Jeg kunne ikke få hende ud af hovedet idag. Netop dette billede var præcist dér, nogen havde trykket på Pause. Jeg har haft de små dun på hendes mave på tungen og underlæben siden jeg vågnede til jeg for en halv times tid siden blev færdig med at tegne os.

Det var den optimale mulighed for at lave et stykke erotisk kunst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar