lørdag den 19. februar 2011

Boredom Measured In Litchees


D. 19/2

Redigeret film. Lyden er fjernet.

Jeg kedede mig bravt. Jeg havde en masse ting, som jeg ikke ville tage stilling til, som pressede sig på, med mindre jeg hold mig selv underholdt. Jeg druknede i tid og jeg druknede i tanken om, at jeg var ufrivilligt hjemme en lørdag. Tanker om tilværelsens store problemer får frit løb, når jeg bare sidder stille.

Jeg har lavet et nyt målesystem indenfor forholdet mellem kedsomhed og tid: Jeg måler det i litche frugter. Det tager lang tid at pille og derfor er spørgsmålet, om man keder sig nok til at vide, at man har lyst til en og om man har tid og lejlighed til at gå igennem pilning og rengøringen efter det, der svarer til en vindrue.

Jeg spiste et halvt kilo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar