onsdag den 9. februar 2011

I'm BACK witth Al's Head







D. 9/2

Hvor føles det GODT at være tilbage. Jeg brugte Hver Dag som en gulerod. Jeg holder så meget af projektet, at jeg afholdt mig fra den til mit store projekt, Al's Head, var færdigt. Ellers ville det aldrig have blevet til noget.

Her er det. I kommer til at se masser af seje ting med hovedet - det er selvfølgelig hult, så man skal trække det over hovedet. Jeg har selv prøvet det, og det er lidt af en rus. Man bilder sig selv ind, at man vokser fem meter og bliver fyldt af vildskab.

Nu går jeg ud og lakerer startskuddet til skønhed. Hvor er det SKØNT at være tilbage.

Sara

1 kommentar:

  1. åh hvor er han også bare utrolig utrolig dejlig! Jeg kan virkelig godt lide den form den har fået med de simple tydlige former.
    Skriver blog senere idag om min studie tur og hvordan det kreative egentlig kan sammenlignes med at rejse.. Kunne tyde på du får den samme ros ud af kreative projekter som jeg.

    Velkommen tilbage!

    SvarSlet