onsdag den 12. januar 2011

Doing Better





D. 11/1

Sammenklippet film - råmateriale.

Sidste "Doing" film var meget sørgelig i sin måde at dokumentere tomgang og det forfald, man lider af, når man er alene.

Denne film handler om teorien om, at kedsomhed fører til kreativitet. Det er egentlig gammel udviklingspsykologi om børneopdragelse, at de små bør kede sig mindst en time dagligt, så de kan udvikle tankegang i retning af det analyserende, kreative og sætte sammenhæng i abstrakte synsindtryk. det er også en film om, at jeg på ny er startet med en serie malerier om mit skizofrene selvbillede (læs: Winisaur and ms. Piglet- værk fra sidste år). Det omhandler de nye overvejelser i forbindelse med tomheden, at jeg finder mig selv og for at skære det ud i pap "genfinder" mig selv.

Det er også filmet, som var det et såkaldt dokudrama - for at give indtrykket af, at man kommer tæt på en kunstnerspire.

Det er ligesom "Diary Day One Walk" også en dokumentation for fremtiden. Et mix.

Undskyld - det viste sig efter timer, at filmen skulle komprimeres til lille-bitte for at kunne oploade den. Vi ses i aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar