torsdag den 13. januar 2011

Ikke Særligt Erotisk Drage

D. 13/1

Fotografi af kul-skitse med slik på.

Jeg blev anbefalet at kigge på et bestemt galleri idag, som viste sig at vise erotisk kunst, så dette var ikke dagens kunst, som jeg troede det ville blive: mit første ærlige forsøg på erotisk kunst. Jeg har endnu ikke bevæget mig forbi åbenlys erotik, med mindre mit største værk gennem tiden "cut here" kan regnes med i kategorien. Efter et kig ind i galleriet tvivler jeg.

Jeg skiftede mening, da jeg så den tredje Narnia-film, hvor jeg fik smækket en 3D drage lige i hovedet. Jeg tegnede masser af drager som lille. Jeg havde et helt hæfte fyldt med tegninger af forskellige slags drager.
- fandt nu alligevel en smutvej midt i barndommens tidskapsel, for rent kunstnerisk er jeg otte år gammel, når det kommer til erotik og seksualitet. Jeg fniser og rødmer kan man sige.

Så otte-årige Sara har nu, tihi, givet dragen en vaske ægte chokolade-knas -og lakrids-penis!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar