lørdag den 13. november 2010

Diary Day One Walk





D. 13/11
Videoen forestiller min gåtur fra Amagerbro St. og hjem. Jeg havde lige snakket med Nikolaj om projektet Hver Dag og fik en følelse af, at dette kunne være starten på noget stort og noget jeg burde dokumentere til mig selv om seks år, når jeg måske kunne være større og hvor jeg kunne have nået langt. Derfor viser jeg også mig selv. Jeg fremstiller følelsen af den dag og prøver at ramme stemningen på min tur. Ligeledes viser jeg videoen fra mit POV og viser fotografier af småting, der får fat i min opmærksomhed. På turen overvejer jeg, om jeg nu kan udføre opgaven og leve op til Nikolajs forventninger og begynder at skærpe min opmærksomhed mod eventuelle inspirationer. En stille og intenst tur og på samme tid meget positiv. Hvis jeg havde troet, at jeg ikke ville opnå succes, så ville der ikke være nogen grund til at dokumentere dagen - også til dem, som ikke kender mig idag men gør det om seks år.

Den er også i bedre kvalitet på min youtube channel

http://www.youtube.com/watch?v=H68FU_M9hsE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar