mandag den 22. november 2010

Lille Prik


D. 22/11
Audio - Chewie D
Videoredigering og filmning - MÆLK

Jeg er bange for nåle. Det begynder at sortne for mine øjne så snart, jeg hører en sundhedsplejerske: "Det kommer til at gøre mere ondt, hvis du ikke slapper helt af." Derefter føles det som om alle nerver i min krop koncentrerer sig omkring én lille prik på min skulder. Det tager evigheder og atter evigheder. Tit får jeg paranoia og tror, at jeg har fået for meget vaccine i min lille krop og skal kollapse under presset, så snart jeg mærker, at serummet har fundet vej i mine blodårer og søger væk fra min skulder; hen til hjerte og hjerne. Min skulder vokser og vokser og jeg mærker tydeligt min puls hamre løs på det ene punkt, som ikke er sat i baglås i mit system.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar