mandag den 29. november 2010

Knives Outside


D. 29/11

Når man snakker om musik og især bestemte numre, så snakker man tit om charts, om guldplader og om dur vs. mol. Nogle numre har betydet rigtigt meget for mig, især det nummer, jeg har spillet for seks tilfældige mennesker, jeg har fundet på gaden, Knives Out af Radiohead. Jeg har hørt det så længe, jeg kan huske, at jeg har haft en mobil afspiller med mig. Jeg ved ikke, hvor det har ligget på nogen chart og jeg har ingen anelse om, hvilket tempo og i hvilket toneleje - jeg har aldrig tænkt over det. Musikken handler også om, hvordan mennesker har det, når de hører musik. Hvilken effekt musikken har så at sige. Jeg har sat de to måder at se musik på op foran hindanden for at demonstrere, hvordan de modarbejder hinanden.

I would like to thank all of those kind people I met on the street today who participated. You were all great!

medvirkende:

Pia Jørgensen
Dimitri Tsakos
Yingyi Yao
Peter Juul Nielsen
Oskar Potoker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar