søndag den 21. november 2010

Where's Wally?


D. 21/11

Når man er til en koncert med Håkan Hellström, så skal man danse. Hvis man skal danse, så har man ikke en enorm mursten af et kamera om halsen - det er min undskyldning for dårlig billedkvalitet. Fotografiet er taget fra balkonen i Store Vega og redigeret skarpere.

Håkans fans har en dresscode som  bevæger sig omkring den romantiske sømand. Derfor så jeg op til flere fans iført t-shirts, hvide med blå striber eller hvide med røde striber fra mit ståsted. Det er min mere komiske indgangsvinkel for fotografiet. Den anden handler i høj grad om masser og om at skille sig ud. Jeg har selv brugt lidt tid nu på at glo på folk og kan blive ved - ligesom alle sikkert har det på en "Find Holger" tegning. Det viser sig jo, at sammenlignet med Holger, som for det meste bare står (han vinker maximum), så kan man finde folk, som alt i alt er lang mere underholdende for det, de gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar